Puheenaihe

Oletko huomannut langattoman kuulokkeen Lidl-myyjän korvassa? – IS löysi asialle selityksen

Kuvituskuva.

ESM arkisto

Lidlin myymälöissä usein kuultu kuulutus, jossa esimiestä pyydetään kassalle, kajahtelee kauppaketjun Suomen myymälöissä enää harvoin jos ollenkaan.

Ilta-Sanomien mukaan syynä ovat Lidlissä viime kevättalvella käyttöön otetut langattomat kuulokkeet. Niiden avulla myyjät voivat pyytää esimiehiä apuun aiempaa huomaamattomammin.

– Tämä on luonnollisesti vähentänyt kuulutuksia myymälässä, kertoo Lidlin operatiivinen johtaja Nicholas Pennanen Ilta-Sanomille.

Yleisin syy, jossa kassalle esimiestä pyydetään, on jonkin tuotteen palautus ja vaihto. Toisin kuin S- ja K-ryhmän kaupoissa Lidlin myymälöissä ei ole infopistettä, jossa asiakas voisi tuotepalautukset hoitaa.

Saksalaisketju poikkeaa kilpailijoistaan myös siinä, ettei sen myymälöissä soi taustamusiikkia. Musiikkia ei tuoda myymälöihin parhaillaan meneillään olevassa uudistuksessakaan.

Lisää aiheesta

Lidl tuo irtokarkit valikoimaan, mutta kaikki eivät niitä saa – karkit tulevat vain näihin 10:een myymälään: katso lista21.8.2018 04.55
Suomeen tulossa uusi haastaja ruokakauppakilpailuun? – Toimitusjohtaja salamyhkäisenä siitä alkaako pian Lidlin, Keskon ja S-ryhmän haastaminen15.8.2018 04.15
Lidlille, S-Ryhmälle ja Keskolle tiukka vaatimus korkealta taholta – syynä lasten vanhempien huoli2.8.2018 04.00

Etusivulla nyt

Uusimmat: Puheenaihe

Uusimmat

Luetuimmat